ponad

NADRUKOWANYCH PODKŁADEK

Podstawki pod piwo

Skuteczne narzędzie
marketingowe

Podstawki pod piwo

Proponujemy Państwu wykonanie podkładek pod szklanki i kufle według dowolnego projektu. Podstawki dodawane do napoju w kawiarniach i pubach mogą stanowić doskonałą formę reklamy. Ważne jest, by jakość promocyjnej podkładki pod kufel była wysoka, ponieważ produkt będzie wizytówką danego przedsiębiorstwa.

Nasze podstawki produkowane są ze specjalnego, wysoko chłonnego kartonu beermat. U nas wykonają Państwo obustronnie nadrukowane podstawki pod piwo. Jako producent dbamy o wysoką jakość naszych wytworów. Istotne jest dla nas, osiągniecie pięknego nadruku, na każdej wychodzącej od nas, podkładce pod kufel.

PODSTAWKA POD PIWO W RÓŻNYCH KSZTAŁTACH I ROZMIARACH

Nasza firma wykona każdą podkładkę, niezależnie od kształtu, rozmiaru czy koloru. Cechuje nas wysoka jakość nadruku, krótkie terminy realizacji oraz wytrzymałość kartonu użytego do produkcji podkładki pod kufel.

 

podkładki pod kufel

Cechy produktu

  • druk obustronny offsetowy o wysokiej rozdzielczości,
  • standardowe kształty: koło o średnicy 10 cm lub kwadrat 9,3 cm x 9,3 cm, możliwość wykonania innych kształtów na życzenie klienta,
  • karton beermat 400 g/m2 lub 430 g/m2, grubość 1 mm,
  • istnieje możliwość foliowania błysk lub mat.

Wymagania techniczne

  • Dostarczane dokumenty powinny zawierać ostateczny projekt tzn. mieć właściwe wymiary (skala 100%), ostateczny kształt oraz docelową kolorystykę ? nie podmieniamy kolorów wg dołączonej rozpiski, nie modyfikujemy kształtu, nie skalujemy. Obrys projektu strony A powinien być lustrzanym odbiciem obrysu projektu strony B i na odwrót.
  • Bitmapy, będące częścią projektu, w swym docelowym rozmiarze powinny mieć rozdzielczość min. 240 PPI (zalecane 300 PPI).
  • Wszystkie elementy projektu powinny być w CMYK?u ? inne kolory będą konwertowane przez aplikacje bez dodatkowych korekcji. Użycie kolorów Pantone możliwe jest jedynie w szczególnych przypadkach i wyłącznie po uprzednim uzgodnieniu z nami.
  • Zalecane maksymalne pokrycie farbą 260%.
  • Wszystkie elementy tekstowe muszą być zamienione na krzywe, zalecany minimalny rozmiar tekstu w kontrze to 12 pt dla pisma szeryfowego i 10 pt dla bezszeryfowego oraz odpowiednio 10 pt i 8 pt dla tekstów nie w kontrze.
  • Projekt powinien mieć spad o szerokości min. 5 mm.
  • Istotne elementy projektu (teksty, logotypy, ikonki etc.) powinny być odsunięte od krawędzi formatki netto o min. 5 mm do wewnątrz.
  • Średnica otworu to 4 mm i powinien być on odsunięty od krawędzi formatki netto (noża wykrojnika) o min. 4 mm.
  • Obrys wykrojnika powinien być umieszczony na oddzielnej warstwie nazwanej ?wykrojnik?.
  • Projekty o skomplikowanych kształtach zalecamy otoczyć kilkumilimetrową (min. 3 mm) obwódką w ramach formatki netto o jednolitym kolorze ? pozwoli to zapobiec błędom sztancowania.
  • Akceptowane formaty plików: Adobe Illustrator CS5 lub wcześniejszy oraz ewentualnie Adobe Indesign CS5 lub wcześniejszy, CorelDRAW x5 lub wcześniejszy, a w ostateczności EPS. Dostarczanie materiałów w innych formatach plików jest możliwe wyłącznie po szczegółowych ustaleniach.
  • Nieakceptowane formaty plików: JPG, PDF, PSD, DOC, XLS, PPT, BMP, GIF, PNG, SWF, Microsoft Publisher i inne.
  • Prócz pliku zawierającego projekt zawieszki prosimy dołączyć również wglądówkę (preview) w formacie PDF (skala 100%) lub JPG (skala 100%, rozdzielczość 200 PPI).

Najczęściej popełniane błędy:

  • brak spadu, spad zbyt mały, spad źle przygotowany,
  • zbyt mały dystans między ważnymi elementami projektu a krawędzią wykrojnika,
  • niezaznaczony otwór lub otwór w złym miejscu,
  • białe elementy z aktywną opcją overprint,
  • zbyt cienkie linie i obrysy,
  • linie z wybranym kolorem wypełnienia,
  • rewers ma kształt inny niż lustrzane odbicie awersu,
  • zaprojektowana jedynie jedna strona zawieszki (nie dotyczy przypadków kiedy kontur zawieszki jest symetryczny, a treść i zawartość są identyczne dla obydwu stron),
  • elementy tekstowe i inne elementy o małych rozmiarach, których czytelność jest istotna, przedstawione są w postaci pikselowej, a nie wektorowej np. ikonki, piktogramy, znaki jakości, logotypy,
  • zastosowanie kolorów Lab, RGB, Pantone, Ral i innych, różnych od CMYK,
  • elementy wektorowe pocięte na pionowe pasy (slice?y),
  • elementy wektorowe z wypełnieniem, ale niezamknięte,
  • teksty o zbyt małym stopniu,
  • zbyt niskie nasycenia kolorów (poniżej 6%),
  • obiekty tekstowe i liternictwo niezamienione na krzywe,
  • elementy bitmapowe zawierają ścieżki, kanały alfa, warstwy,
  • elementy bitmapowe zamiast podlinkowane jako zewnętrzne pliki są zawarte w dokumencie,
  • elementy bitmapowe o zbyt niskiej rozdzielczości.

Przygotowanie projektu

Proponujemy Państwu także usługi graficzne związane z projektowaniem gadżetu, jak również przygotowaniem do druku i wykrojnika. Przed doborem materiałów do projektu prosimy zapoznać się z wymaganiami technicznymi.

ADRES
ul. Królewska 42/4
30-045 Kraków
Osieczany 440
32-400 Myślenice

email
Biuro: office@eurofresh.com.pl
Manager: jcala@eurofresh.com.pl
efresh@poczta.fm


tel: +48 604 105 950

 

Facebook

 

napisz wiadomość

odswiez strone